this site the web

1072..အထူးယာဥ္ ေတြသာစီးရေတာ့မည္ ( 7.9.10 )

 
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:6yDQjOw2i8hdUM:https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgkmdk1B1lSgy647g2EGjAxn_SLSrELK9BzgsDh6dyBJWgD-SsC_T2cSlzR5sR5jVmJ08KsUMS-XhzhUiy65lShIwt-5W1a_E6ewucT9ezfjaN9DXv7X23_UDrVYpyHShQBG4bG35CI1w0/s1600/b3101.jpg&t=1http://x70.xanga.com/2e2f7b1635535259289601/b206334899.jpg



                   အထူးဟုဆိုေသာ အထူးယာဥ္လုိင္းမ်ား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္ တိုးတက္ မ်ားျပားလာရာ လက္ရွိ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တြင္  အထူးယာဥ္လိုင္းေပါင္း ၃၅ လုိင္းေက်ာ္ ေျပးဆြဲေနၾကၿပီ ျဖစ္သည္။ မ.ထ.သ ယာဥ္လုိင္းမွ ရရွိခဲ့သည့္ စီးတီးဘတ္စ္ ၃၇၇ စီးကို ၂၀၀၈ ခုႏွစ္မွ စတင္၍ အထူးယာဥ္လုိင္းအျဖစ္ စတင္ေျပးဆြဲ ခဲ့ရာလက္ရွိ အခ်ိန္တြင္ အထူးလုိင္း ၁၀ လုိင္း ေျပးဆြဲေနၿပီ ျဖစ္သည္။  ျပည္ပမွမွာယူ တင္သြင္းခဲ့ေသာ စီးတီးဘတ္စ္ ႀကီးမ်ားကို တစ္ဦးတစ္ေယာက္ခ်င္း အျပင္ကုမၸဏီႏွင့္ စီးပြားေရး အဖြဲ႔အစည္းႀကီးမ်ားက စီးတီးဘတ္စ္ အမ်ားစုကို  ယာဥ္ပိုင္ရွင္အမ်ားစုက အထူးယာဥ္လုိင္း အျဖစ္ျဖင့္သာ ေျပးဆြဲလိုၾကၿပီး အထူးအျဖစ္ ေျပးဆြဲခြင့္ရရွိမွသာ ယာဥ္အသစ္ ၀ယ္ယူလိုၾကသည္ ဟုသိရသည္။

             ယခင္က၀ယ္ယူခဲ့ေသာ စီးတီးဘတ္စ္မ်ားမွာ ဂ်ပန္၊ ကိုရီးယားႏုိင္ငံတို႔တြင္ အသံုးျပဳၿပီးသား(used) ယာဥ္မ်ားျဖစ္ၿပီး တစ္စီးလွ်င္ ေငြက်ပ္သိန္း ၂၀၀ ခန္႔ ရွိသည္ဟုသိရသည္။ ထုိယာဥ္မ်ား ကို ၿမိဳ႕ျပယာဥ္လုိင္းမ်ားတြင္ အခန္႔သင့္ ၀င္ေရာက္ ေျပးဆြဲႏုိင္ျခင္း မရွိေသးဘဲ ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ယာဥ္လမ္း ေၾကာင္းစနစ္ႏွင့္ အဆင္ေျပေစရန္  အတက္အဆင္း တံခါးေပါက္အသစ္ ျပန္ေဖာက္ၾကရသည္။ လူမ်ားမ်ားဆံ့ ရန္အလို႔ငွာ ထုိင္ခံုအသစ္  ျပန္တပ္ၾကသည္။ ထုိ႔ျပင္ စီအင္န္ဂ်ီ ေျပာင္းရသည့္အတြက္ စုစုေပါင္း ကုန္က်စရိတ္သည္ ေငြက်ပ္ သိန္း ၂၈၀၊ သိန္း ၃၀၀ ၀န္းက်င္ခန္႔မွ် ကုန္က်မႈရွိေနသည္။ ထို႔ေၾကာင့္လည္း ယာဥ္ပိုင္ရွင္တို႔မွာ အထူးလုိင္းသာ ေျပးဆြဲလိုၾကျခင္း ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။

              ယခု ေနာက္ဆံုးတြင္ ျမန္မာႏုိင္ငံ ယာဥ္ေၾကာစနစ္ႏွင့္ ကိုက္ညီၿပီး စီအင္န္ဂ်ီေဖာက္ၿပီးသား ကိုရီးယားႏုိင္ငံတြင္ အသံုးျပဳရျခင္း မရွိေသးသည့္ ယာဥ္အသစ္မ်ားကို စတင္ တင္သြင္းလာခဲ့ျပန္သည္။ ယင္းယာဥ္တစ္စီး၏ တန္ဖိုးမွာ က်ပ္ ၃၈၅ သိန္း ျဖစ္သည့္အတြက္ ယခင္အသံုးျပဳၿပီးသား (used) ယာဥ္မ်ား၏ေစ်းႏႈန္း ႏွင့္ ကြာျခားမႈရွိေနေသာေၾကာင့္ ၀ယ္ယူလိုသူတို႔မွာ စဥ္းစားေနၾကသည္။ လက္ရွိတြင္ အဆိုပါယာဥ္အသစ္ ၁၇ စီး၀ယ္ယူရန္ စာရင္းေပးသြင္းမႈ ရွိသည္ဟုသိရၿပီး ယင္းယာဥ္မ်ားမွာလည္း အထူးယာဥ္လုိင္းမ်ားသာ ျဖစ္လာဖြယ္ ရွိသည္ဟု သိရသည္။

         ထို႔ေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပ ယာဥ္လုိင္းမ်ားတြင္ က်ပ္ ၂၀၀ တန္ အထူးယာဥ္မ်ားသာ ပိုမိုမ်ားျပားလာေတာ့ မည္ေလာဟု ထင္ျမင္ယူဆေနၾကၿပီး သာမန္ ယာဥ္လုိင္းမ်ား နည္းပါးသြားမည္ကို စိုးရိမ္ေနၾကသည္။ ခရီးစဥ္ ကြာျခားမႈအလိုက္ သာမန္ က်ပ္ ၅၀၊ က်ပ္ ၁၀၀ တန္ယာဥ္မ်ားတြင္လည္း ယင္းကဲ့သို႔ ယာဥ္အသစ္မ်ား အစားထိုး ေျပးဆြဲလာၾကမည့္အေရး ေမွ်ာ္လင့္ေနၾကေၾကာင္း .....

Ref;၂၀၁၀ ခုႏွစ္ စက္တင္ဘာ ၈ ရက္ေန႔ထုတ္ Weekly Eleven ဂ်ာနယ္

Labels:

Print ပဲထုပ်ပါ..pdf ထုပ်လျှင်.ဖောင့်လွဲနေလိမ့်မယ်



မာတိကာ ၁ မာတိကာ ၂ မာတိကာ ၃ မာတိကာ ၄ မာတိကာ ၅

KKZ Myanmar Unicode Keyboard

Mone Tine On Android

►Version 1.1

►Version 1.0

MoneTineKeyboard

Like လုပ်ထားနိုင်ပါတယ်

Mone Tine Knowledge Bank

Labels

အောက်ကကြေငြာလေးကလစ်ပေးပါဦး

Usage Policies

သင်၏ Facebook  တွင် ဖတ်နိုင်ရန် LIKE လုပ်ခဲ့ပါ..
( အမှန်ခြစ် ပေါ်နေပြီး LIKE ပြီးသားပါက CLOSE ကိုသာနှိပ် ပိတ်ပါ )

ကျေးဇူးတင်ပါတယ် မုန်တိုင်း

ကျန်းမာကြပါစေ