this site the web

987..အကသင္တန္း ဖြင့္ထားသည့္ ေခမီကို ( 21.8.10 )

 
click to zoom


          ေခမီကိုသည္ အေနာက္တုိင္း အက၊ အာရဗစ္အက၊ ရက္တီႏို အကမ်ားကို ၂၀၀၁ ခုႏွစ္ခန္႔တြင္ စတင္ သင္ယူခဲ့သူ ျဖစ္သည္။ "ေခမီကိုႏွင့္ သူငယ္ခ်င္းမ်ား" ဆိုသည့္ အကအဖြဲ႕ကို ၂၀၀၃ ခန္႔က ထူေထာင္ကာ ရႈိးပြဲမ်ား၊ စင္တင္ပြဲမ်ားတြင္ ကျပခဲ့သည္။ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္ခန္႔တြင္ စတင္ လူသိမ်ားလာခဲ့သည္။

        ယခုလက္ရွိတြင္ အကပညာ ေလ့လာ လိုသူမ်ား အတြက္ အက သင္တန္း ဖြင့္လွစ္ထားသည္။ မၾကာေသးမီက အဆိုေတာ္ Lဆိုင္းဇီ၏ စင္တင္ပြဲကို ရန္ကုန္ အမ်ိဳးသား ကဇာတ္႐ံုတြင္ က်င္းပခဲ့ရာ ေခမီကိုႏွင့္အဖြဲ႕က ၂၀၁၀ ကမာၻ႕ဖလား သီခ်င္း "ဝါကာ ဝါကာ" ႏွင့္ တင္ဆက္ကျပခဲ့သည္။

        ေခမီကိုႏွင့္အဖြဲ႕ ကထားသည့္ ဗီဒီယိုဖိုင္ကို အင္တာနက္ youtube ဝက္ဘ္ဆိုက္တြင္ ေတြ႕ရၿပီး ေခမီကို၏ ဝတ္စားဆင္ယင္မႈႏွင့္ အကကို ေဝဖန္မႈမ်ား ရွိေနေသာေၾကာင့္ အဆိုပါ ကိစၥႏွင့္ ပတ္သက္၍ ေမးျမန္းထားပါသည္။

ေမး။ ။ ေခမီကို ကို လူသိမ်ားသြားတဲ့၊ မွတ္မွတ္ရရ ျဖစ္သြားတဲ့ ပဲြမ်ိဳး ရွိလား။
ေျဖ။ ။ People မဂၢဇင္းက ဒုတိယအႀကိမ္ miss ေရြးပဲြေပါ့။ အဲဒီမွာ ရွာကီယာတို႔ သီခ်င္းေတြနဲ႔ ဗိုက္လႈပ္တဲ့ အကမ်ိဳး ေတြကို performance အေနနဲ႔ ေခမီကိုအဖဲြ႕ကေနၿပီး ေလးေယာက္ တင္ဆက္တဲ့ ပဲြမွာ လူပိုသိသြားတယ္။ ဒုတိယ အႀကိမ္ေျမာက္ miss ေရြးပဲြ people မွာပါ.

http://api.ning.com/files/prJ7-lirmVN*OGd5KZYRJ6VyxCBza8DjWiKe-3LG1szMvYrnpTsGIH09hWgHyv18Zma4Koqyn-4vj-*Msn1199l-3uOu21vj/861695008.jpeg
          ေခမီကို နဲ့ waka waka


ေမး။ ။ အဲဒီမွာ ရွာကီယာ ပံုစံနဲ႔ ကတာကို လူသိမ်ားသြားတာလား။
ေျဖ။ ။ ဟုတ္တယ္။ ရွာကီယာ ပံုစံ နဲ႔ရယ္လုိ႔ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ အဲဒီေပၚမွာ အေျခခံထားတဲ့ ဗယ္လီ ဒန္႔စ္ေပါ့ အဲဒီပံုစံနဲ႔ ေခမီကုိတုိ႔ ကျဖစ္တာေပါ့။

ေမး။ ။ ျမန္မာအက စသင္ျဖစ္ရာကေန အေနာက္တုိင္း အကဘက္ကူးသြားတဲ့ အေၾကာင္း ေျပာျပပါဦး။
ေျဖ။ ။ ယဥ္ေက်းမႈတကၠသိုလ္က ဆရာမ ေဒၚနီဝင္းနဲ႔ ျမန္မာအက စသင္တယ္။ ပုဂံအကတို႔ ပ်ဴအကတို႔ သင္ရတယ္။ ျမန္မာအကကိုေတာ့ ပထမဦးဆံုး စကတယ္။ အဲဒီေနာက္ပိုင္းမွာမွ ဒစၥကို၊ အေနာက္တုိင္း အကေတြ ေလ့လာျဖစ္တာပါ။ အေနာက္တုိင္း အကကိုေတာ့ ဆရာက နည္းနည္းပါးပါး အေျခခံေတြ ျပတယ္။ ၿပီးေတာ့မွ ကိုယ္က အျမင္နဲ႔ တတ္တာ ေတြက မ်ားတယ္။

အဲဒီေတာ့ ကိုယ္တတ္ထားတဲ့ ပညာေတြကို ဘယ္လုိ ေဖာ္ထုတ္မလဲ၊ ဘယ္လုိ တင္ဆက္ မလဲဆိုတာကေတာ့ ကိုယ့္ရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ ဦးေႏွာက္၊ ဉာဏ္စြမ္း ျဖစ္သြားၿပီေလ။ အဲဒီ အေပၚမွာ ေခမီကို အေျခခံၿပီး တီထြင္ပါတယ္။

http://www.perfectmagazineonline.com/journal/perfect_news/images/upload/volume30/aug7.jpg


ေမး။ ။ ေခမီကိုတို႔ အခုကတဲ့ ပံုစံက ေတာ္ေတာ္ေလးလည္း ပင္ပန္းမယ္ ထင္တယ္။ အဲဒီေတာ့ အေမာလံုဖုိ႔ အတြက္ ဘယ္လုိလုပ္လဲ။
ေျဖ။ ။ ပင္ပန္းတယ္ ရယ္လုိ႔ေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ေခမီကိုကေတာ့ ဂီတ အေပၚမွာ စိတ္သြင္းၿပီး Mood ဝင္ေနတယ္။ ကၽြန္မကို ၾကည့္တဲ့ လူေတြကလည္း ေျပာၾကတယ္။ တခ်ဳိ႕ဆိုရင္ ေတာ္ေတာ္ႀကီးကို လႈပ္ရွားရတယ္၊ အရမ္းပင္ပန္းမွာပဲလုိ႔ ေျပာၾကတယ္ေလ။ ေခမီကို ကေတာ့ စင္ေပၚမွာ ေရာက္ၿပီဆိုရင္ သီခ်င္းနဲ႔ သက္ဝင္လႈပ္ရွားေနတဲ့ လူတေယာက္ အျဖစ္ေပါ့၊

အဲဒီလုိမ်ိဳး သီခ်င္းေပၚမွာ စီးေမ်ာသြားတယ္။ အဲဒီလုိ ပံုစံမ်ိဳး ကျဖစ္တယ္။ တကူးတက ေတာ့မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ က်န္းမာေရး အတြက္လည္း အရမ္းထိေရာက္မႈ ရွိတယ္။ အေမာခံႏိုင္တယ္၊ သက္လံုအား ေကာင္းေစတယ္ေပါ့ေနာ္။

ေမး။ ။ ေခမီကိုရဲ႕ အဝတ္အစား ဒီဇုိင္းေတြက်ေတာ့ ဘယ္သူလုပ္ေပးလဲ။
ေျဖ။ ။ အဝတ္အစား ဒီဇုိင္းကေတာ့ ေခမီကိုနဲ႔ လုိက္ဖက္တာကို ေခမီကိုရဲ႕ စိတ္ကူးထဲမွာ ထြင္ၿပီးေတာ့မွ ဒီဇုိင္နာကို ခ်ဳပ္ခိုင္းတာေပါ့ေနာ္။

ေမး။ ။ ေခမီကို ဆိုတာကို အိႏၵိယအကနဲ႔ လူသိမ်ားလာတယ္လုိ႔ ေျပာၾကတယ္။ အဲဒါ ဟုတ္လား။
ေျဖ။ ။ အိႏၵိယ အက အစစ္ႀကီးေတာ့ ေခမီကို မကပါဘူး။ ရက္တီႏို၊ အာရဗစ္ … အဲဒီလုိ ပံုစံမ်ိဳးကို ေခမီကို ကတာ။ လူသိ မ်ားတယ္ ဆိုတာက ေခမီကိုတုိ႔က ပဲြတုိင္းလုိလုိမွာ လက္ခံတာက အစ ဒီလုိမ်ိဳး အကမ်ဳိး ျဖစ္ေနတာကိုး။ လူငယ္အကေတြ ေခမီကိုတုိ႔ ကရတာပဲ။ ဒါေပမယ့္ တခါတေလမွ ကျဖစ္တယ္။

ဒီလုိမ်ိဳး ပဲြတပဲြမွာဆိုရင္ ေလးပုဒ္ ကလုိက္ရတယ္ဆိုရင္၊ ေလးပုဒ္ထဲမွာမွ အမ်ားဆံုး သံုးပုဒ္က လက္ခံႏုိင္တဲ့ အပိုင္းက ရက္တီႏိုပဲေလ။ က်န္တဲ့ hip-hop ေတြဘာေတြ လာကျပရင္ လူႀကီးေတြက မႀကိဳက္ဘူး။ တခ်ိဳ႕လူႀကီးေတြ ၾကေတာ့ Classic မွ ႀကိဳက္တယ္ေလ။ ဒီလိုမ်ိဳး လူငယ္အကေတြ ကျပရင္ လူႀကီးေတြက ၾကည့္ရတာ အရမ္း underground ဆန္လြန္းတယ္လို႔ သူတုိ႔ စိတ္ထဲမွာ ထင္တာ။

တကယ္ေတာ့ ေခမီကိုတုိ႔က လူငယ္ေတြဆိုေတာ့ underground လုိမ်ိဳး ပံုစံကို ပုိႀကိဳက္ တာေပါ့။ တခါတေလက်ရင္ေတာ့ သံုးပုဒ္ကိုေတာ့ ရက္တီႏိုပံုစံ ကၿပီး တပုဒ္ကိုေတာ့ ဒီလုိမ်ိဳး hip-hop စတိုင္လ္နဲ႔ပဲ ကတာေပါ့ေနာ္။ မ်ိဳးစံု ကျဖစ္ပါတယ္။

http://myanmarmp3album.com/wp-content/uploads/2010/07/Image-1.jpg


ေမး။ ။ ရွာကီယာရဲ႕ ဝါကာဝါကာ သီခ်င္းနဲ႔ ေခမီကို ကထားတယ္ေနာ္။ အဲဒီ အက အင္တာနက္ေပၚမွာ ေရာက္ေနတယ္၊ အဲဒါကိုလည္း အရမ္းကို ေဝဖန္ ေနၾကတယ္၊ အဲဒါကိုေရာ ညီမသိလား။
ေျဖ။ ။ သိပါတယ္။ ေခမီကို ကေတာ့ ဒီ music ေပၚမွာ မူတည္ၿပီးေတာ့ သူ႔ရဲ႕ သံစဥ္ ေတးသြား အလုိက္ေပၚမူတည္ၿပီး Mood ဝင္သလုိ ကတာပဲေလ။ ကိုယ္ပိုင္ဟန္ အေနနဲ႔ ထြင္ၿပီးကတာပါ။ ရွာကီယာ ကသလုိ ေခမီကို ကတာ မဟုတ္ဘူး။ ဒါေပမယ့္ ရွာကီယာ သီခ်င္းကို ကၽြန္မႏွစ္သက္တယ္၊ သူ႔ကို ေလးစားတယ္၊ သူ႔ကိုႀကိဳက္တယ္။ သူက သလုိေတာ့ ေခမီကို ကလုိ႔မျဖစ္ဘူးေပါ့။ သူကလွတယ္ေလ။

ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မကလည္း ကၽြန္မရဲ႕ ကိုယ္ပိုင္ စတုိင္လ္ အတုိင္းပဲ ကတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆုိေတာ့ ျမန္မာ အမ်ိဳးသမီး တေယာက္အေနနဲ႔ နည္းနည္း ကိုယ္နဲ႔ လုိက္ဖက္တဲ့ အကကိုပဲ ကရမွာကိုး။ ၿပီးေတာ့ အာဖရိက ဆန္ဆန္ေလးနဲ႔ ဒီဇိုင္းကို ဖက္ရွင္ ေအ႐ိုးမားကေန ၿပီးေတာ့ ဆင္ေပးတာေပါ့ေနာ္။ ဆင္ေပးတဲ့ ပံုစံနဲ႔ ကၽြန္မတုိ႔က ကိုယ္တုိင္ ထြင္ကတဲ့ အကနဲ႔ ကတာပါ။

ေမး။ ။ ဒီလုိ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ရယ္၊ ေနာက္ၿပီး ကတာကလည္း ကိုယ့္ဘာသာကိုယ္ ကတာ မဟုတ္ဘဲ ရွာကီယာ သီခ်င္းႀကီးနဲ႔၊ ခိုးခ်ၿပီး ကထားတယ္ ဆိုတာမ်ိဳး ေတာ္ေတာ္ႀကီး ေဝဖန္ထားတဲ့အေပၚမွာေကာ ေခမီကို တခုခု ေျပာပါဦး။
ေျဖ။ ။ ဒါကေတာ့ ဒီလုိပဲ ရွိမွာပဲေလ။ ေခမီကိုကို တခ်ိဳ႕ကေတာ့ လက္ခံတယ္၊ တခ်ိဳ႕ က်ေတာ့ လက္မခံဘူး။ ဒါကေတာ့ အဆိုးနဲ႔ အေကာင္းဆုိတာ အၿမဲဒြန္တဲြေနတာပဲ။ တခ်ဳိ႕ကေတာ့ ကၽြန္မတုိ႔ရဲ႕ အဝတ္အစား အေပၚမူတည္တယ္။ အဝတ္အစားကေတာ့ ေခမီကို တုိ႔က အၿမဲတမ္း ကိုယ့္ဘာသာ တီထြင္သလုိ ျဖစ္ေနတယ္။ ဒါေပမယ့္ သူမ်ား ကၿပီးတာကိုေတာ့ မကပါဘူး။

အခု ထြက္ေနတဲ့ ရွာကီယာရဲ႕ VCD ကို တြဲၿပီး ၾကည့္လုိ႔ရပါတယ္။ အကေတြက တပံုစံတည္း မဟုတ္ဘူးေလ။ အာရဗစ္ ပံုစံကေတာ့ ဒီလိုမ်ိဳး ပံုစံပဲ သြားရမွာပဲ။ ပံုစံ ကူးတာေတာ့ ေခမီကို မလုပ္ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ေခမီကို ဒီသီခ်င္းကို စနားေထာင္ၿပီး စၿပီး အက ထြင္ကတည္းကိုက ရွာကီယာ ကတာ လံုးဝ မျမင္ဖူးဘူး။ ဒါ လံုးဝ အမွန္အတိုင္း ေျပာတာပါ။

လံုးဝ မျမင္ဘူးဘဲနဲ႔ ေခမီကိုတုိ႔ အဖဲြ႕ အေပ်ာ္သေဘာနဲ႔၊ အရမ္းကို အားေပးတဲ့ အေနနဲ႔၊ ဒီကမာၻ႕ဖလား ပဲြႀကီးကို အားေပးတဲ့ အေနနဲ႔ ေခမီကိုကလည္း ကမယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ဓာတ္နဲ႔ပဲ ကၾကတာပါ။ ကၿပီးေတာ့လည္း မဆိုင္းဇီ ပဲြေလးမွာ ဒါ ကိုယ့္အစ္မ တေယာက္ကို ဒီပဲြေလးမွာ စုၿပီးေတာ့ ေပ်ာ္ေစခ်င္တဲ့ စိတ္သေဘာနဲ႔ ေခမီကိုတုိ႔က ကေပးတာေလ။

ပံုတူကူးခ်တယ္လုိ႔ ေျပာရင္ေတာ့ နည္းနည္းေလး မွားမယ္လုိ႔ ေခမီကို ထင္တာပဲ။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ ယွဥ္ၾကည့္လုိ႔ ရတယ္ေလ။

ေမး။ ။ အဲဒီေတာ့ ဝတ္စား ဆင္ရင္မႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ေရာ၊ ဒါကို ျမန္မာ့ ယဥ္ေက်းမႈနဲ႔ မညီဘူး၊ ဗိုက္ကို ေဖာ္ထားတယ္၊ ရင္ေတြ၊ တင္ေတြလႈပ္ၿပီး ကတယ္ဆိုတာမ်ိဳး ေဝဖန္ၾကတာေတြကို ညီမအေနနဲ႔ ဘာေျပာခ်င္လဲ။
ေျဖ။ ။ ဒါကေတာ့ ေခမီကုိ႔ အတြက္ကေတာ့ မဆန္းေတာ့ပါဘူး။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆိုေတာ့ ေခမီကို အစကတည္းက ဒီရွာကီယာ သီခ်င္းေတြနဲ႔ပဲ ဗုိက္ေဖာ္ၿပီး ကလာတာကိုး။ ေခမီကို အတြက္ကေတာ့ ဒီဟာက အဆန္းႀကီး မဟုတ္ပါဘူး။ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္၊ ဗုိက္ ဘယ္ေလာက္ပဲ ေပၚေပၚ ဘယ္လုိပဲ ေခမီကို လုပ္လုပ္ ေခမီကို ကေတာ့ ျမန္မာအမ်ဳိးသမီး တေယာက္ပါပဲ။ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီး စိတ္ဓာတ္အျပည့္ရွိပါတယ္။

http://i.ytimg.com/vi/1kA-1SW2bF8/0.jpg


ေမး။ ။ အဲဒီေတာ့ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီး တေယာက္ရဲ႕ စိတ္ဓာတ္နဲ႔ ဒီဝတ္စား ဆင္ယင္မႈနဲ႔ မဆိုင္ဘူးလုိ႔ ေျပာခ်င္တာလား။ အဲဒီလိုပဲ ညီမက ခံယူထားတာလား။
ေျဖ။ ။ ဟုတ္ကဲ့ ေခမီကိုကေတာ့ အဲဒီလုိပဲ ထင္တယ္။ အဓိကကေတာ့ အႏုပညာေပါ့ေနာ္။ အႏုပညာ ေကာင္းဖို႔ပဲ လိုတယ္ ထင္တယ္။

ေမး။ ။ ေခမီကိုက ဒီအကနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီးေတာ့ ဘယ္ေလာက္အထိ ဆက္လုပ္သြားဖုိ႔ အစီအစဥ္ ရွိလဲ။ ဘာေတြ ဆက္ေလ့လာဖို႔ အစီအစဥ္ ရွိလဲ။ ညီမေနာက္ထပ္ ဘာေတြ လုပ္ခ်င္ေသးလဲ။
ေျဖ။ ။ အဲဒါကေတာ့ ေခမီကို စိတ္ကူးေပၚရင္ ေပၚသလုိေတာ့ လုပ္ျဖစ္ပါတယ္။ တျခားေတာ့ ဘာစိတ္မွ မရွိဘူးေပါ့ေနာ္။ ကမယ္၊ music ေကာင္းရင္၊ ေခမီကိုတုိ႔ အဖဲြ႕နဲ႔ လိုက္ဖက္ရင္ ေခမီကို တုိ႔ကေတာ့ ကတယ္။ ေသခ်ာတာကေတာ့ အသစ္အေနနဲ႔ အၿမဲတမ္း ထြင္ျဖစ္ပါတယ္။

ေပၚတာ၊ မေပၚတာေတြကေတာ့ ေခမီကို မသိဘူး။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆုိေတာ့ အဓိက ေခမီကို ေျပာခ်င္တာက တခ်ိဳ႕ အရင္တုန္းက ၂၀၀၂ – ၂၀၀၃ ေလာက္ တုန္းက ကခဲ့ၾကသလို စကတ္ တုိတုိေလးေတြဝတ္၊ ေဘာင္းဘီ အက်ပ္ တိုတိုေလးေတြ ဝတ္ၿပီးေတာ့ sexy အက ကတာလည္း မဟုတ္ဘူး။ ေခမီကို တုိ႔က တကယ့္ အကကို၊ အႏုပညာကို ကျပတာပါ။

ေမး။ ။ ေခမီကိုတို႔ အကေတြက sexy အကနဲ႔ မတူဘူး၊ ကဲြတယ္လို႔ ေျပာခ်င္တာလား။
ေျဖ။ ။ အရမ္းကုိ ကဲြပါတယ္။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆိုေတာ့ ဒီဟာႀကီး ဝတ္ၿပီး ဗုိက္ႀကီး ေပၚၿပီး sexy ကတာလည္း မဟုတ္ဘူးေလ။ မယဥ္ေက်းတဲ့ အကေတြ ကတာလည္း မဟုတ္ဘူး။ ေခမီကိုတုိ႔က တကယ္ကို လိုင္း ရွိတဲ့ ဟာေတြကို ကတာေပါ့ေနာ္။ အဲဒီေတာ့ သူ႔ရဲ႕ အဝတ္အစား ပံုစံေတြကေတာ့ ဒီလုိပဲ လာတယ္ေလ။ သူ႔ရဲ႕ လိုင္းေပါ့ေနာ္။ ဒါပါပဲ။

ေမး။ ။ အခု အင္တာနက္ေပၚမွာ ေဝဖန္တာ ျပည္တြင္းမွာေရာ အဲဒီလုိ တည့္တည့္ ေ၀ဖန္တာမ်ိဳး ခံရတာ ရွိလား။
ေျဖ။ ။ ရွိတာေပါ့၊ အမ်ားႀကီး။ တခ်ဳိ႕ကလည္း ေကာင္းတယ္ေပါ့၊ တခ်ဳိ႕ကလည္း မေကာင္းဘူးေပါ့။ ဒါကေတာ့ လိုတဲ့ လူ၊ မလုိတဲ့ လူေပၚမွာ မူတည္တယ္ ေပါ့ေနာ္။

ေမး။ ။ အဲဒီေတာ့ ယဥ္ေက်းမႈ ေပတံဆိုတာနဲ႔ ေနရာတကာ လိုက္တုိင္း သင့္တယ္လုိ႔ ညီမထင္လား။ တခ်ိဳ႕ အႏုပညာေတြမွာ လႊတ္ေပးသင့္တယ္လုိ႔ ထင္လား။ ညီမ ဘယ္လုိ သေဘာရလဲ။
ေျဖ။ ။ ေခမီကို ထင္တာကေတာ့ ကိုယ္တကယ္ လုပ္ႏိုင္တယ္ဆိုရင္ ဘယ္ေလာက္ပဲ ေပၚေပၚ လုပ္ပါ။ တကယ္ အႏုပညာ စစ္ရင္ေတာ့ ဘယ္ေလာက္ေပၚေပၚ လုပ္၊ လွတယ္။ ေခမီကို ဆုိလုိတာကေလ အဲဒီလို ယဥ္ေက်းမႈ ေပတံနဲ႔ တုိင္းတယ္၊ မတုိင္းဘူး ဆိုတာထက္ ကိုယ့္အေပၚမွာပဲ မူတည္တယ္ေပါ့ေနာ္။ ကိုယ့္ ဂုဏ္သိကၡာ၊ ကိုယ္ယံုၾကည္ခ်က္ ခိုင္တယ္ ဆုိရင္ေတာ့ ျမန္မာ အမ်ိဳးသမီး တေယာက္ အေနနဲ႔ ဘာမွ မျဖစ္ေလာက္ပါဘူး။ ေခမီကိုတုိ႔ ကေတာ့ ေသခ်ာတာက ဒီအက တကယ္ရွိလုိ႔ ေခမီကုိတုိ႔ လုပ္တာပါ။

ေမး။ ။ ေခမီကို အေနနဲ႔ ဖက္ရွင္ ဒီဇိုင္း အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ထြင္ၿပီးေတာ့ ဝတ္ေနရတဲ့ သူလည္း ျဖစ္တယ္၊ ေနာက္တခုက ခုနက ညီမေျပာသြားတာ၊ ပုဂံ အကေတြလည္း ကတယ္ဆုိေတာ့ ပုဂံေခတ္က အမ်ိဳးသမီးေတြရဲ႕ ဝတ္စား ဆင္ယင္မႈ ေတြကိုေရာ ညီမ ေလ့လာဖူးလား။
ေျဖ။ ။ ေလ့လာဖူးပါတယ္။ အခုဆိုရင္ ျမန္မာအမ်ိဳးသမီးေရးရာ အဖဲြ႕အတြက္ ေခမီကိုတုိ႔ ျမန္မာ့ အသံတုိ႔၊ ျမဝတီတုိ႔မွာ လႊင့္ေတာ့မွာပါ။ အဲဒီ ပုဂံအကကို ေခမီတုိ႔ ညီအစ္မ ႏွစ္ေယာက္ ကေပးထားတာပါ။ ဆရာမေတြကလည္း အကုန္လံုး သင္ေပးတယ္။ သူတုိ႔ေတြကေတာ့ လံုးဝကို ျမန္မာေရွး႐ိုး ဆန္ဆန္၊ ေရွးေခတ္ပံုစံ အတိုင္း အဲဒီလုိ ဝတ္ၾကတာေပါ့ေနာ္။

ေမး။ ။ အဲဒီေခတ္မွာေကာ အမ်ိဳးသမီးေတြရဲ႕ အဝတ္အစားေတြက ဗိုက္ေတြ ဘာေတြ မေပၚဘူးလား။
ေျဖ။ ။ အဲဒီ ေခတ္တုန္းကေတာ့ မေပၚပါဘူး။ နည္းနည္းပါးပါး ေပၚတယ္ဆုိတာကလည္း ခ်က္ ေနရာေလာက္ေပါ့။ တကယ္ေတာ့ ပုဂံေခတ္ အရမ္းစစ္သြားလုိ႔ရွိရင္ လံုးဝ မေပၚပါဘူး။ ဒါေပမယ့္ ရက္တီႏိုဘက္ကို ဝင္သြားလုိ႔ရွိရင္ေတာ့၊ ေရာမ ေခတ္ကို ေရာက္သြားၿပီ။ ေရာမေခတ္ဘက္ကို ေရာက္သြားၿပီ ဆိုလုိ႔ရွိရင္ ဒီဟာက အေနာက္တုိင္း ဘက္ကို ေရာက္လာၿပီ။ အေနာက္ တုိင္းဘက္မွာ အဲဒီ ရက္တီႏိုနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေပၚတာ၊ မေပၚတာထက္ သူတုိ႔ ရိုးရာ ဝတ္စံုေတြ အမ်ားႀကီး ရွိတယ္။ ေခမီကိုတုိ႔ လိုက္မမီ တာေတြလည္း အမ်ားႀကီး ရွိပါတယ္။

ေမး။ ။ ေခမီကိုအေနနဲ႔ တျခား ႏုိင္ငံေတြမွာ အကနဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ ေက်ာင္း သြားတက္ခ်င္တဲ့ ဆႏၵ မရွိဘူးလား။ ထပ္ၿပီးေတာ့ အကပညာနဲ႔ ပတ္သက္ ၿပီးေတာ့ ေလ့လာဖုိ႔ေပါ့။
ေျဖ။ ။ ဟုတ္ကဲ့ ထပ္ၿပီးေတာ့ ေလ့လာဖုိ႔ မရွိဘူးလား ဆုိေတာ့ ရွိတာေပါ့၊ အရမ္း ရွိတယ္။ ဟုိကလည္း သူတုိ႔ အဖဲြ႕ဝင္အေနနဲ႔ ကဖုိ႔ ေခၚပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေခမီကို တုိ႔ကေတာ့ ျမန္မာျပည္မွ ျမန္မာျပည္ပဲ။ ဘယ္မွ မသြားဘူး။

ေမး။ ။ ဒါဆုိရင္ ႏုိင္ငံျခားက ေခၚတယ္ေပါ့ ဟုတ္လား။
ေျဖ။ ။ ဟုတ္တယ္ ေခၚတယ္။ ႏိုင္ငံတစ္ႏိုင္ငံက သူတုိ႔အက အဖဲြ႕မွာ ဝင္ကေပးဖုိ႔၊ သူတုိ႔နဲ႔ ပူးေပါင္းေပးဖုိ႔။ ဒါေပမယ့္ ေခမီကိုကေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ ဒီမွာေနမယ္ေလ၊ ေနာ္။ အခုအခ်ိန္က အစစအရာရာ ေခတ္မီေနၿပီေလ။ ေခမီကိုတုိ႔ လုပ္ႏိုင္သေလာက္ေတာ့ လုပ္သြားမွာပါ။ မလုပ္ႏိုင္ရင္ မလုပ္ဘူးေပါ့။ ေအးေအးေဆးေဆးပဲ။ ေခမီကိုတုိ႔ကို ဟုိဘက္ကလည္း ေခၚတယ္ဆိုတဲ့ေနရာမွာ တခါတေလက်ရင္ အဆင္ေျပတာရွိပါတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ကိုယ့္ႏိုင္ငံနဲ႔ သူမ်ားႏိုင္ငံမွာ ေႏြးေထြးမႈျခင္း မတူဘူးေလ။ အဲဒါေၾကာင့္ ကိုယ့္ႏုိင္ငံမွာ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေပ်ာ္သလုိ ကတာပဲ ေကာင္းပါတယ္။

ေမး။ ။ ေခမီကို ဆိုတဲ့ နာမည္က ဘာလူမ်ိဳးရဲ႕ နာမည္လဲ။
ေျဖ။ ။ ဂ်ပန္နာမည္ေလးကို ႀကိဳက္လုိ႔ သံုးထားတာ။ ကိုယ္နဲ႔လည္း လုိက္လုိ႔ေပါ့ေနာ္။ ေခမီကို ဆုိတာ ၿပံဳးအလွ ပိုင္ရွင္လုိ႔လည္း ေျပာလုိ႔ရတယ္၊ အေတာက္ပဆံုးၾကယ္ လုိ႔လည္း ေျပာလုိ႔ရတယ္။

ေမး။ ။ ေခမီကို႔ကို ေဝဖန္တဲ့သူေတြကိုေကာ၊ လက္ခံတဲ့ ပရိတ္သတ္ကိုေကာ ဘာေျပာခ်င္လဲ။
ေျဖ။ ။ ေကာင္းတယ္ဆိုရင္လည္း ေကာင္းတယ္ေပါ့၊ မေကာင္းဘူး ဆိုရင္လည္း မေကာင္းဘူးေပါ့။ ေျပာတာ လက္ခံပါတယ္။ ေဝဖန္တာ၊ မေဝဖန္တာထက္ ေသခ်ာ ေလ့လာၾကည့္ရင္ သိသာပါတယ္။ ေခမီကိုက ေခမီကို႔ကို ေကာင္းတယ္လုိ႔ပဲ ေျပာရမယ္လုိ႔ မဆိုလိုပါဘူး။ ဒါက လူ႔ရဲ႕ စိတ္အလိုအေလွ်ာက္ ျဖစ္လာတာပဲေလ။ ႀကိဳက္ႀကိဳက္ မႀကိဳက္ႀကိဳက္၊ ဒါေပမယ့္ ေခမီကိုတုိ႔ကေတာ့ တတ္ႏိုင္သေလာက္ ကိုယ့္ အႏုပညာကို ကိုယ္ ေဖာ္ထုတ္ေနမွာပါ။ ။

Ref: Internet


Labels:

Print ပဲထုပ်ပါ..pdf ထုပ်လျှင်.ဖောင့်လွဲနေလိမ့်မယ်



မာတိကာ ၁ မာတိကာ ၂ မာတိကာ ၃ မာတိကာ ၄ မာတိကာ ၅

0 - ဦး မှတ်ချက်ပေးထားပါသည်

Post a Comment

KKZ Myanmar Unicode Keyboard

Mone Tine On Android

►Version 1.1

►Version 1.0

MoneTineKeyboard

Like လုပ်ထားနိုင်ပါတယ်

Mone Tine Knowledge Bank

Labels

အောက်ကကြေငြာလေးကလစ်ပေးပါဦး

Usage Policies

သင်၏ Facebook  တွင် ဖတ်နိုင်ရန် LIKE လုပ်ခဲ့ပါ..
( အမှန်ခြစ် ပေါ်နေပြီး LIKE ပြီးသားပါက CLOSE ကိုသာနှိပ် ပိတ်ပါ )

ကျေးဇူးတင်ပါတယ် မုန်တိုင်း

ကျန်းမာကြပါစေ